Merhabalar anneler anne adaylari ve anne olmak isteyen arkadaşlar:)
Biz şuan 22+4 olduk ve aşırı sık lavaboya cikiyorum 20 30 dakkada bı idrara cikiyorum sanki çok sıkışmış gbi bı his var fakat afedersiniz çok az idrarim geliyor ama her zaman sanki çok sıkışmış gbi bı his var içimde ve bu his bir türlü geçmiyor aranizda bu sorunun yaşayan varmı Bilgi verir misiniz?