birgaripyolcu Kızlar acil yardım ben en son şubat 13 adet oldum 10 gün sürdü bugün tesr6yaotım negatif sizce olabilir mi
mercimeginanne birgaripyolcu şubat 28 çektiği için birkaç günlük oynama olmuş olabilir. Birkaç gün daha olmazsanız kan verin
mercimeginanne birgaripyolcu bazen idrarda çıkmayabiliyor. Adet döngünüz ne? Tam 13 martta adet beklediyseniz dediğim gibi şubat 28 çektiği için 2-3 günlük bir sapmanız olucaktır. O yüzden adet olmamışsınızdır. Baktınız hala olmuyorsunuz kadın doğuma görünün
SusamTanecigi birgaripyolcu 28 günde bir oluyorsanız 23 martta olursun ama düzensizse adet iniz bşr kaç gün saha bekleyin beklemek zor ama hayal kırıklığı daha zor malesef 😔