5 sene önce normal doğum yaptım 32 haftalığım ikinci Buda normal olcak inşallah doğuma alırken iğne yapıyorlar öyle kesik atıyorlar hiç bişi duymadm bn bebek çıktıqnda içindn bişi kayıp gidiyo boşluk oluyo sonradan dikilirken çok az bi acı oluyo iğne batırdıklarında ben bide ipin geçtiğini hissettim başka bişi yok