Benimde ilk gebelik. Video falan izlemiyorum hiç. Çünkü herkesin Hikayesi farklıdır, korkuyorumda ama herşey yolunda gittiği müddetçe vajinal doğumun bebek sağlığı için çok daha iyi olduğu için normal doğum istiyorum. Artık öyle bi olduki bir kaç sene önce herkes sezeryan yanlısı idi. Şuan sezeryan yapanlar bile sezeryan sonrası vajinal doğum yapıyorlar yapmak istiyorlar. Hem iyileşme süreci, hem anne bebek sağlığı için