Merhaba güzel anneler;
Bolca Mart anneleri ve inatçı bebekleri postlarından sonra sonunda beni fazla bekletmeden geldi oğlum ❤️
Neyse gelelim sürecimize hikayem biraz uzun baştan söyleyeyim ☺️ 39+2 de bebeğimin kafasının kanalda olması ve 3cm açıklığımın olması üzerine doktorum çatı muaynesinde sancılarımın başlamasını tetiklemek için biraz zorladı beni onun üzerine sancılar başladı muayne günü çok sancım oldu ama düzensizdi ertesi gün azaldı daha hafifti saat 3buçuk gibi de nişanım geldi ve aralıklarla kahverengi parça parça sümüksü parçalar gelmeye devam etti doktoruma hemen bilgi verdim düzenli sancıları beklicez dedi 10 dk da 1 e düşünce gel dedi akşam 5 gibi yine başladı sancılarım doktorumu aradım 8buçuk gibi acile gittim nst de 90lara çıkan sancılarım vardı ama düzensiz olduğu için takipte kalalım dediler ve eve gönderdiler biraz daha rahatlamıştım uyudum gece 2buçuk gibi sancıyla uyandım yine düzensizdi ama bu sefer ara ara vuran keskin sancılar gelip gidiyodu ve sürekli tuvalete gidiyodum sabah 6gibi sancı şiddetinn artmasıyla eşimi uyandırdım doktorumu aradım ve hastaneye geçtik muayne oldum nst ye girdim açıklık 4 cm di yatışımı yaptılar ve damla damla suni sancı vericez dediler tmm dedim 8de başladılar suniye normalde doktorum suni vermicem demişti ama sancılar hep düzensiz olduğundan çok az verildi sonrası çok hızlıydı önce 1 saat geçmeden ebem muayne etti 6 cm olmuş dedi hareket etmek için pilates topunda egzersiz yaptırmak istedi topa oturmamla suyumun gelmesi bir oldu burda şunu söylemem gerekiyo ki bi insanın suyunun geldiğini anlamaması mümkün değilmiş gerçekten oldukça sıcak ve Çeşme gibi akan bi su düşünün ☺️ Neyse suyum geldi hareket edemeden tekrar muayne etti ebe 8 cm olmuş Harika gidiyo dedi sonra az odada yürüdük tabi o esnada sancılar gidip geliyo sancı geldikçe ıkınma hissi geliyo ama ebe ıkınma diyo derin nefes al ver diyo nasıl yapacağımı anlatıyo birlikte yapıyoruz falan sonra sancı esnasında ıkınma hissi kuvvetli geliyo dedim ve bastıramıyorum o an gerçekten nefes alıp vermek hem çok zor hem çok önemliymiş sonra ebem tekrar muayne etti 10 cm gidiyoruz dedi doğumhaneye gittik ama bebeğim kafasını normal geliş ile değilde yandan ittirmeye çalışıyomuş o yüzden çatı kemiğine takılıyo bi türlü aşağıya inemiyodu bebeğim biz koridorda yürüyorduk sancı geldikçe çömelip ıkınma hareketleri ile bebeğin kafasını itmeye çalışıyodum ama olmuyodu sonra doktorum geldi çatala çıktım sancılar artık 30saniye gibi kısa sürede gelip gidiyo ıkındıkça ebem ve hasta bakıcılar direkleriyle karnıma baskı uygulayıp bebeği itmeye çalıştılar uzun süre ama olmadı bi türlü doktorum yılmadı sağolsun erkek bi kadın Doğum doktoru çağırıldı ve ıkınma esnasında karnıma olabildiğince baskı uyguladı doğru söylemek gerekirse en zoru oydu çünkü ıkınırken kulaklarımdan duman çıkacak sandım resmen suratım şişti 😤ama o anda geldi inatçı oğlum 🥰 ben tabi karnımın acısından o anda kendimden geçmiştim sadece yüzünü görebildim meğer Doğum anında bebeğimde kakasını yapmış çocuk doktoru anında geldi hemen midesine kaçtığı diye bakılması için filme gitti oğlum babasıyla beraber çok şükür bişey çıkmadı sonra hazırlandı ve kucağıma verdiler Allah’ım o kadar masum o kadar minnaktı ki tüm acılar o an bitmişti resmen 🥰 dikişlerim atıldı o ara bebeğimin muaynesi yapıldı beni beklediler babasıyla ve kucağıma alıp doğumhneden birlikte çıktık kapıda herkes bizi bekliyomuş meğer o an insan bi gururlanıyo başardım diye 😂😂 sonra odamıza geçtik ben önceki geceden beri uykusuz olduğum için üzerine Doğum yorgunluğu da vardı biraz dinlemeye çalıştım bu arada hemen sütüm geldi emzirdim ve büyün gece emzirmeye devam ettim şükürler olsun sıkıntı yaşamadık sabaha kadar koynumdaydı oğlum ertesi gün taburcu olduk şimdi evimizdeyiz oğlumda annesini hiç üzmüyo şuan 4 günlük olduk sarılık başladı birazdan doktora gideceğiz bakalım😑 benimde hikayem böyle sonuçlandı kızlar allah geride kalan hamişlere güzel ve kolay doğumlar nasip eylesin sorularınız olursa seve seve cevaplarım 🙃