Mayisbali Kızlar ben geçen ay doktora girmiştim muayene için bu ay eşimin işlerinden dolayı iki hafta gecikeceğiz sıkıntı olur mu acaba ? Sizler tamamen ayı dolunca mi gidiyorsunuz ?
Dilara8228 Mayisbali Valla canım benimde öyle eşim burda değil 2 tane daha çocuğum var tek gidememde onun için suan 2 hafta geçti bile bu hafta gidicem inşallah
SutlacimiYedimmiBen Mayisbali şuana kadar aylikti bundan sonrası icin 2 haftada bir gitmeyi düşünüyorum
mucizemm_3 Mayisbali haftanız önemli test varsa ya da ayrıntılı ultrason varsa zamanında gidin yoksa bende kafama göre gidiyorum bazen 1.5 _2 ayı buluyor
mucizemm_3 Mayisbali o zaman bi sorun yoksa tam gününde gitmenize gerekmez ben durumuma göre gidiyorum
bircivcivannesi Mayisbali benim de iki hafta geçmiş olacak gelecek muayenemde riskli bir durum ya da şikayet yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum
Senakezan Ay bende 28+1 bir aydır gidemiyorum yaklaşık bir ay olcak daha da gidemeycem herlde nisanda anca giderim çok mu geç olur kızlar şuan sorun yok biyerim agrmiyor ama son aylar insan tereddüt ediyor