19 haftalık oldum bin şükür ama bebeği hissedemiyorum yada ediyo ben ne olduğunu anlamıyorum ilk gebeliğim erkek cinsiyetimiz sağ tarafa doğru bi bi guruldama gibi biseyler oluyor ama onu degil mi hala anlamış değilim bebek hareketini nasil anlayabilirim hissetmek istiyorum 🤭☺️