Merhaba sevgili anneler malum karın büyüdükçe kişisel bakım yapmak da zorlaşıyor , hem göremiyoruz hem eğilemiyoruz ☺️ Tüy dökücü krem kullanan var mı , yada doktoruna danışan var mı ? Çok kolay olur diye düşünüyorum ama tedirginim kullanmak konusunda 🤔 şimdiden teşekkürler sağlıklı günler 🌸🌸