Annebebekli hiç korkma hiç.bana doktor 8,5 cm kistin senin çocuğun olmaz dedi bizde bi deneyelim dedik o sırada başka doktora gittim o doktorda tümör bu acil ameliyat olacaksın renkli ultrason çektir dedi.neyseki tümör iyi huylu çıktı ve 5 haftalıkta hamileymişim. Doktor doğum sırasında olcam kisti diyor.hamilelikte ters giderse ufak bi anesteziyle kisti alırım sorun olmaz diyor.yani olacağı varsa o bebek olcak hiç canını sıkma :)