Yuceroglu ⅓ ünü aldım ben aynı haftadayız. Kalanlarını da 2 aya böldüm listenin sırası geleni alacağım. Toplu alınca hem karışıklık oluyor, bazı şeyler araya kaynıyor ya da aceleye geliyor hem de ödemesi zor oluyor. Daha fazla beklemeden liste yapıp başlayın bence, 3 aya ancak tamamlar hazır hale getirirsiniz 🍀