Merhabalar arkadaşlar bir sorum olacaktı 32. Haftadayız suan bugün rahmimde batma hissi var sağ bacağım ve ayağım uyuşmuş gibi bir hissi var benek hareketi hissediyorum ama rahmimde otururken felan zonkluyor gibi batma oluyor bu sorunla karşılaşan varmi aceba sıkıntılı bir durum mu