CerenSelvi Sevgili anneler 40. Haftamız bugün bitmişti kontrole geldim beni yatırdılar 😅😅 suyu azalmış hareketleri de azalınca yatış verdiler. Ne yapacaklar ne olacak hiç bilmiyorum dua edin 😇 sadece lavmanı pek beceremedim inş bir şey olmaz 🙏🏻
Ntugba CerenSelvi allah yardimcin olsun canim saglikla kycagina almayi nasip etsin sanada en guzel bayram hediyesi olur :)
CerenSelvi Ceyfer çok teşekkür ediyorum 💜💜💜 tabi ki hepimize dua ediyorum doğurana kadar da ederim 😇😇
CerenSelvi Aliirem yatıyorum. Sabah bebeğin suyuna göre karar vereceklermiş. Büyük ihtimal suni sancı verecekler 😇
CerenSelvi Aliirem sudamlasi kendimiz yaptık burda. Hemşire minik bir şişe verdi ilaçlı ama ben beceremedim yapamadım 😅😅
Aliirem CerenSelvi bana ebe yapmıstı sen kendın nasıl yapcan alla alla cok ılgınc ama senın agrın yoksa ondandır belkide benı dogumhanede agrılar ıcındeyken catala almadan yapmıslardı ıkınmalara gececektık :))
CerenSelvi Aliirem evet evet ondn olabilir zaten yapamadım 😅😅😅 belki doğumdan önce kendileri yaparlar. Başta korktum bir şey yok herhalde değil mi? İlaç sıkılıyor tuvaletimizi yapıyoruz. Zor mu?