ynrbrk 18 19 da falan kıpırdama şeklindeydi. Tekmeyi 21 E girdiğimiz gün hissettim 😂 ama simdi de öyle tekmelerle uyanmıyorum yani 🤷♀️çikolataya tepki veriyor genel olarak sessiz doktor da 24 ten sonra düzelir dedi bakalım. bence hiç delirmeyin daha çok küçük oldukları için hissedemiyoruz o zamanlarda