Nesli_bilmem Selamlar 🤗 canım anneler 11+3 günlük hamileyim ve bu haftaiçi kontrolüm var acaba cinsiyet öğrenebilirmiyiz bu sürede .. yani tahmin en azından tecrübeli annelerden cvp pls 😊😊😊
Denizyildizii Nesli_bilmem ben de o ara öğrendim ama yanlışmış😅16 haftalık gerçek cinsiyetini öğrendim
Duygus97 Nesli_bilmem bebeğin pozisyonuna ve doktorun tecrübesine bağlı biraz da. Biz 13 te öğrenmiştik kız olmasına rağmen, kızlar geç gösterir derler
Hmsrqw Nesli_bilmem ya belki öğrenirsin ama böyle heyecanlanma çünkü çok yanıltmalı bi cinsiyet olur sen garanti diyosan 16.haftayı bekle 🌷
Hanife1 Nesli_bilmem 11+5 te gitmistim ikili test icin o zaman tahmin yaptı doktor ama ikisi icinde %50 dedi belli degil daha küçük değişir dedi biraz daha beklemek lazım yanılma payı oluyor
Nesli_bilmem Hmsrqw 😁🙈 ben 7 aylık doğdum 😁 hangi sabır acabaa 🙈 😊😊 önemli olan sağlık tabikide işte insani olarakta merak ediyosun 😊
Hmsrqw Nesli_bilmem bizde muayene tarihimizden 1.5 hafta önce gittik cinsiyet için olmuyo dayanamıyoruz demiştik 🤣