Ebrukarayali Merhabalar, ayrıntılı ultrasona girdiğiniz ay kendi rutin devam ettiğiniz dr.unuza da muayeneye gittiniz mi ? Benim dr.um zaten uzman görcek seni bi sorun olmadığı sürece o ay gelmene gerek yok dedi
birprensesvebirprensannesi Ebrukarayali Detaylıya gireli 3 hafta oldu ve şimdide Çarşamba günü kendi doktoruma gideceğim
Ebrukarayali Gamzeakd çok teşekkürler içim rahatladı o zaman ben de öyle yapaym toplamda 2 ay gecmis olacağı için bi tereddüte düşmüstüm
Ebrukarayali birprensesvebirprensannesi sizin de neredeyse 1 ay olacakmış normal o zaman bana o sekilde söylemesi
Ozlem23 Ebrukarayali muayine için gitmedim ama sonuçları göstermek için gittim ordan çıkıp yan odadaydi zaten doktor herşey normal deseydi gitmezdim biraz sorun gördüğü için gittim
Merineri Benim doktorum detaylıya gir ve sonrasında bana gel dedi. 2 hafta sonra gireceğim detaylı ultrasona ve çok heyecanlıyım 😍
UFyldz Merineri Aynen banada ayni söyledi detaylidan sonra banada ugra dedi benim 26sinda 🥰 Merineri 3834810
Nur000 Merineri busracekerr Kac haftaliksiniz kizlar bende 20 haftalikken detayli icin randevu aldim erkenmi acaba ? Suan 19+1 im
busracekerr Nur000 ben şuan 18+3 haftalık hamileyim canım aldığım randevuya göre sanırım 20 veya 21 haftaya denk gelicek