Asyaayaz1 Doğum yapanlar görmüştüm cnm burda memnun kalanlar olmuş ben Asya hastahanesine gidiyorum ama Avrasya biraz bütçeli olduğu için gidemiyorum😀
yesimyavuz Asyaayaz1 evet biraz maliyetli ama doktor çok önemli bende doktorumdan çok memnunum ama hastanede doğum nasıl oluyor ilgi alaka nasıldır diye merak ediyorum 🥰