Aysesss Bebeginiz kuvoze girdi mi ?sancım var doktor çarşamba gel dedi galiba o gün doğum olacak cok korkuyorum 😨😭
Emineyigit Aysesss haftam iyi canım kendini küveze odaklama bebeğin durumuna göre karar verilir küvez ciğer geliştirici vurulmuş muydun daha önce
Serdem39 Aysesss sancılarınız nasıl oluyor acaba 36+6 yım bugün ilk gebeliğim ayrıca nasıl bişey bilmiyorum. Ara ara sertlik oluyor karnımda sağ tarafta belim ağrıyor ama geçmeyen bi ağrı var🤔🤔
Aysesss Emineyigit yık doktor demedi gani 36+1 de zaten cıktı sancım idare ediyorum yatarak ama hala sancım var carsamba randevum var büyük ihtimal dogum olacak
Aysesss Serdem39 adet agrısı gibi karnımın altındn girşyor dizime vuruyor belden cok siddetli vurunca zaten dogum başlıyormuş
Esra2580 Aysesss 3 gün sonra doğum oldu karnım sertesiodu ve adet sancısı gibi ağrı giriyodu sonra suyum geldi az az hemen hastaneye çağırdı doktorum 3 saat içinde doğum oldu ☺️
3MelekAnnesi3 Aysesss akrabam 37 de dogurdu 1 hafta kuvözde kaldı ama oksijen vs den degil kanında enfeksiyon cıktıgı için
3MelekAnnesi3 Aysesss içini ferah tut inşallah olmaz ama olursada bebegin saglıgı için durması daha iyi
miralpinannesi Aysesss 37 hafta normalin içindeymiş bebeğe zararı yok ama bebeğin gelişimine göre değişir yavaşsa ciğerleri gelişmemişse küveze alırlar herşey normalse o zaman kucağına alırsın 🥰 37 haftada kucağına alan anneler sağlıklı bebekler çok var dua et ❤️
Aysesss Esra2580 doktor dogum yaoalım derse bende suyum gekene kadar kalsın diyecem kabul ederse ama bnm karnım da tas gıbı okuyor sonra yumuşuyor bazen
Ssvvvggii Benım doktorum 37. Haftada sıkıntı olmcgını soylemıstı. Bende 35+5teyim devamlı yatıyorum bebek yola girmiş dedi doktor.
Aysesss Ssvvvggii benim de nts de sancım cıktı alttan bakmafı dahada erkwn gekmwsin diye normal gibi gozukuyor dedi dıgum carsamba tekrar gitcem ama sancım var ara ara 5 dk falan suren
Linam6868 Aysesss 37 haftalıkken gittim hastaneye sabahına kızımı kucağıma aldım çok şükür kuveze girmedi 2550 kg doğdu