39+3 olduk bugün doktor kontrolümüz vardı ve hala kanala inmemiş kızım Pazartesi’ye kadar bekleyelim dedi doktor olmadı suni sancı ile normal doğum deneyecek ama suni sancının iyi olmadığını duydum tecrübe eden anneler yardımcı olabilir mi ? Bebeğin kanala inmesi için neler yaptınız ? Suni sancı işe yaradı mı ? Suni sancı açılma yapar mı ? Aynı durumda olan var mı ?