Devlet hastanesinde tansiyonlu gebe takibi nasıl yapılıyor hanımlar. Ben ilk gebelikte 28 haftada tansiyon başlamıştı her hafta idrar tahlili veriyordum idrarda proteine bakılıyordu kaçak var mı diye. Devlette nasıl takip ediliyor acaba riskli gebelikler bölümü mu bakıyor normal kadın doğum mu ?