beybikos Morvy aynenn katılıyorum arada canın cekiyosa biricikten bişey olmaz o kadar da kasmamak lazim
Denizyildizii Nvdt zararlı şeylerin sırf canım çekti diye yenmesini doğru bulmuyorum cnm tabi yinede senin kararın
Hmsrqw Ye bence niye bu kadar kasıyosun anlamıyorum şekerin falan mı yüksek çıktı ? Ben cips de yiyorum ayda bi azıcık kolada içiyorum jelibon ooo hep yerim 🤣🙈 hele hamburger ayy hergğn yicem eşim ayda 1-2 ile sınırlandırdı 🥺