Seda0791 Merhaba hanımlar instagramdan hep böyle gebelerden olumsuz haber alıyorum korkuyorum bende bişe olacak diye bir tek ben mi böyleyim siz nasıl atlattınız bu durumu birde bebeğiniz icin hangi sureleri okuyorsunuz yardım eder misiniz
Su123 Seda0791 bendede oluyor ama Allah’a sığınıyorum hemen ayatel kursi oku felak inşallah iyi gelir
Duygus97 Seda0791 canım dünya dua üzerine tabi ki ben de tesbihatlar çekiyorum internetten baktım. Ama insanın içini rahatlatması lazım biraz da kafada bitiyor her şey doktor bana bugün biraz rahatla artık bu kadar araştırma Bi şeyler okuma hem kendine hem bebeğe zarar veriyorsun dedi. Ben de duamı edip Allaha emanet ettim her şeyi bundan sonra eskisi gibi olmak istemiyorum böyle yaşam gerçekten çok zor.