Canım ben 37 haftaligim ama bulanti kusma yazılarını herzaman okuyorum çünkü bende 6 ayima kadar malesefff çok yaşadım hastanelerde geçirdim hep günlerimi şimdi sonlara geldik yine başladı gibi midem yanmam çok vardı budda kusmami tetikliyodu diye doktorum rennie duo diye bi surup yazdı ve ben midemi bastırdığını farkediyorum belki sanada iyi gelebilir doktrundan iste istersen onun haricinde hicbir hap bana iyi gelmedi zofer bile kullandim iyi gelem şeyler süt en azından kusarken yormuyor boğazın agirmiyor maden suyu bide dondurma iyi geliyordu ilk zamanlar yazdı zaten diye yiyordum uzun oldu ama hakkınızı helal edin