Dilan2912 Herhangi bir sorunum yokken doktor Progestan yazmış bu düşük tehlikem olduğunu mu gösterir . Doktor bana herhangi bir şey demedi
koalababy Dilan2912 kullanımında bir sakınca yok progestanın aksine tutunması için çok yardımcı oluyor bi daha ki gittiğinde mutlaka sorarsın canım yazdıysa vardır bir bildiği
Kubraaaaaaae Dilan2912 Ben düşük tehlikesi olduğu için kullanmıştım vajidam fitil olarak kullandım ama doktorunuzun söylemesi gerekirdi
Dilan2912 Kubraaaaaaae bana hiçbir şekilde bir şey demedi ilaç kullanıyor musun dedi bitti dedim Progestan ve bir kaç vitamin ilacı yazmıştı