@Fatmasp 34+3 de doktora gittim ve rutin kontrol sonrası bugün doğum yapsam ne olur dedim. Sancı tuttuğunda sana ciğer geliştirici bir iğne yapar ve takip ederiz baktık ki bu kız gelecek durmayacak mecburen sezeryan olmak zorunda olma sebebinden dolayı kızımızı dünyaya getiririz. Herhangi bir sorun yaşamazsın sende kızında. Tabi kızımız biraz fazla bakım ister diğer yeni doğanlara göre diye anlatmıştı doktorum. İnşallah durur seninkiler ama durmazsa da 32. hafta sonrası çok şükür her şey yolunda olur diyebiliriz dediler bana 😊