Merhaba kızlar. Aslında ben doğuralı 11 gün oldu ama ancak toparladım. 36.haftada kontrol için gittiğimde doktor hem bebeğin eşinin yaşlı olduğunu hemde suyun çok az oldığunu söylemişti. İki hafta daha tutabilmemiz lazım demişti. İki hafta boyunca haftada 2 kez kontrole gittim nst’ye girdim. 38+1′de gittiğimde artık almamız lazım suyun nerdeyse kalmamış dedi doktor sardı beni bir heyecan telaş korku 😭Ailemi aradım geldiler hemen yanıma. Doktor ilk başta suni sancı vereceğiz açılman olacak mı ona bakacağım dedi. Sabah 10 civarı suni sancı verildi 12′ye kadar bekledik ama açılmam olmadı. Sancım da hiç yoktu. Doktorum geldi 3′e kadar bekleyelim olmazsa sezeryana almak zorundayız dedi. Eve pilates topu verdi zıpladım atladım yalancı sancılar vurdu geldi gitti oldu saat 2 buçuk. Ebe geldi alttan kontrol etti eder etmez suyum geldi, ya evde suyum gelirde fark etmezsem diyordum ama fark edilmeyecek birşey değilmiş sıcak sıcak akıyor ve bir anda akıyor asla tutamıyorsun😂 1 cm açılman var dedi yarım saat daha bekle gelip bakıcam olmazsa sezeryan dedi gitti ebem. Tabi o sırsda kesik kesik suyum akmaya devam etti sancılarım da iyice şiddetlenmişti her sancı vurdukça kaynanam annem eşim sırtımı ovaladılar yürüdüm asla yatakta kalmadım hep ayakta karşıladım sancıları. Saat 3 buçuğa doğru ebe geldi kontrol etti sadece 1 cm açılman var bebek de dönmemiş büyük ihtimalle boynunda kordon var dedi doktoruna konuşup geliyorum dedi gitti geldi sezeryana gidiyoruz annesi dedi beni aldı bir telaş 😭 Suni sancıyı çıkardılar beni ameliyathaneye indirdiler. Belden iğne yaptılar asla acıtmıyor kızlar hissetmiyorsunuz bile asla korkmayın. Önce bacaklarıma bir sıcaklık geldi hemen arkasından da uyuşukluk. Sondayı da (doğru mu yazdım bilmiyorum) uyuştuktan sonra taktılar asla hissetmedim. Yatırdılar beni bir yandan müzik açık bir yandan sohbet ediyorlar evlilik konusu felan ortam fena 😂 Sadece çekiştirmeleri hissediyorsunuz kızlar kendinizi korkutmayın boşa yatırdıktan sadece 2-3 dk sonra annesi oğlun doğdu dediler inanamadım 😂 Ağlattılar ameliyathanede sesi duyuldu zaten o an sancı ağrı korku hiçbir şey kalmadı uçtu gitti ağladım oğlumla beraber. Sarıp getirdiler gördüm aşık oldum😍 Sonrasında 3 saat hiçbir şey yedirmediler 3 saat sonra sadece bisküvi ve karışık meyve suyu içmeme izin verdiler. Uyuşukluk geçtikten sonra yürüttüler beni kızlar kalkarken asla yere bakmayın karşıya bakın çok rahat kalkarsınız kalkıp eşimin desteğiyle yürüdüm gazımı da aynı gün çıkardım ertesi gün çıktım hastaneden. Ama oğlumu sarılık ve idrar yolu enfeksiyonu yüzünden 5.gün hastaneye alındı 5 gündür küvezde perşembe günü çikacak inşallah. Uzun oldu hakkınızı helal edin merak ettiğiniz birşey varsa sorun cevaplarım Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🥰