Brcklc benim ilko genel anestezi ile oldu uyandığım da yada daha sonrasını herhangi hic agrim olmadi hafif sızı şeklinde olmuştu. Bu ikinci sezeryanim bebegi görmek istedim ama inanılmaz pişmanım. Bebek çıktıktan sonra yapılan işlemleri bile büyük ölçüde hissettim ben. Ilk gun serumun etkisiyle bi agrim yoktu fazla ama eve çıktım 2.gun ağrıdan ölecem. Kesinlikle genel anestezi en güzeli.