Busra_poyraz Kızlar büyük oğlum 2 yaşında bende 6 haftalık hamileyim ilk gebeliğim sezeryan ve 2. doğumumu normal düşünüyorum acaba benim gibi olan var mı ilk gebeliği sezeryan 2nci normal olup bana bilgi verirseniz çok sevinirim
Semashbl Busra_poyraz ilk gebeliğim ama hemşireyim derste öğrendiğim kadarıyla söylüyorum sadece ☺️ mümkün tabi ki ama herşey normal giderse doktorla beraber uyumlu olup görüşüp danışıp şartlar da uygun olursa inşallah normal olur 🤲 Allah gönlüne göre versin
Bedis94- Busra_poyraz olur canım herşey normalse ve aradan 2-2.5 yıl geçmiş olması gerekiyor. Kontrollere gittiğinde doktoruna sor danış kimisi kabul etmiyor
Busra_poyraz Denizyildizii doğuma kadar hemen hemen 3 yaş oluyor doktoruma sorucam kabul eder mi bilmiyorum