Birtane2307 Gonullf minicik bebek daha nasil o hafta gobek buyusun anca gaz ve odem olur😃 ben 18+2 gunluk oldum suan belirgin ama ic karnim dar o yuzden yani ic karni genis olanlarin gobusu gec cikiyo😊
Minikbebek25 Gonullf ben 17+1 ama o kadar minik ki dikkatli bakınca anlaşılıyor senin haftalarinda şişkinlik olabiliyo sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🤲
Zyneepemree Gonullf valla 10+6 yım yemekten sonra karnım şişiyor hatta teyzem ben 5 aylıkken bu kadar karnım yoktu dedi😂
Gonullf Birtane2307 benim de daha yok ama bazı yerlerde göbeğim çıktı diye yazmışlar o yüzden sormak istedim 😊
Birtane2307 Gonullf 15.haftadan sonra yavas yavas cikmaya baslar ama ic karnin darsa tabi eger genisse 20.haftanda tam belli olur 🙏🏼
Zyneepemree Gonullf ben 46 kiloyum belki onunda etkisi vardır ☺️ İnşallah kısa zamanda belli olur çok değişik bişe önüme gelene göbeğimi gösteriyorum 😂😂
Krizantem_ Zyneepemree Bende 45le hamile kaldım 27 haftaligim karnım belli olmuyor. Cevreden hamile oldugumu anlamiyorlar yemek siskinligi gibi duruyor. Sendeki gaz canım. Ha tabi bende de gaz olunca her an doğuracakmışım gibi 😂
Krizantem_ Gonullf Ben 27 haftaligim benim bile hamile olduğum belli değil 😂 10 haftalikta karnı çıktığını iddia edenler o gaz bebek değil 😂
Ilknur23 Gonullf hayır canım sadece şişlik var hem adet olmuyoruz hemde gaz var diye yoksa 3_ 4 cmlik bebişlerimiz nasil çıkarcak gobekleri😀