Melos580 Kızlar bugün doktora gittim kan verdim beta 0.15 çıktı negatif perşembe gel alttan bakalım dedi adetim geceli 9 gün oluyor sizce neden böyle bisey dedi ki
Papl Melos580 yumurtalıklarında bi problem olabilir yada bu ay stres olduysan oda çok etkiler gecikmeye ondan bakalım demiştir
hilal8689 Prolaktin hormonunuza baktırın. Bende bu hormonum yüksek olduğu zaman gecikme yaşayıp hayal kırıklığına uğramıştım. Yüksek çıkınca gebeliğe de engel olabiliyor.