Seda-1 bende 24 ten sonra izne çıkınca başladım önceden 1-2 hastane çıkışı almıştım sadece 1-2 haftada hallettik açıkçası şimdi 32 lerdeyim kıyafetleri yıkayıp ütülemeye başladık, bence 30 dan önce kıyafetleri al muhakkak Beşik bebek arabası fln al açıkçası biz 1-2 kere gezdik sonra internetten yorumlara bakarak karar verip hepsini 1 çıkışımızfa aldık, 30 dan sonra yerleştirmeye hastane çantası hazırlamaya başlarsın