Merhabalar hiç korkma,çoğu gebe de görülebiliyormuş,benim de yaklaşık 3 aydır o şekildeydi çok şükür dikkat ettim ve normale döndük,doktor sana olabilecek kötü şeyleri söylerken düzelebileceğini de söyleyip motivasyon verseymiş keşke😊
Ama korkma herşey yoluna girer ben inanıyorım😊
benim doktorum mesela temizlik yapma süpüre çalıştırma hep istirat et , yola çıkma arabaya binme çok gezme dedi ilişki yasakladı
3 ay bu şekilde dediklerini yaptım çok şükür geçti😊