Sevgili anneler cinsiyetimizi öğrendik 16. Haftada :) isim önerilerinizi almak istiyorum 🥰
Kubracc ben birinci kızımın adı Tülay İkinci kızıma hamileyim 🌼 Aslıhan düşünüyorum
Ben kızıma Defne Ecrin koyucam Allah nasip ederse