Emerald 29 haftalık hamileyim son 1 hafta içinde sanki bebeği hıçkırık tutmuş gibi karnım atıyor. Hıçkırması normal mi. Bazı sitelerde 36.haftada filan yazıyor :/
Sevinc24 Emerald ben de 28 den beri duyuyorum kalp atışı gibi düzenli atıyor evet ama internette daha geç başlar yazıyor
Mlk8 Emerald evet normal bende de baya erken baslamisti 7 yaşına geldi hala en ufak gulmede hıçkırık tutar kizima😃bu gebeligimde de olcak mi merak icindeyim
Taze-Anne28 Emerald faydalı bile, ciğer gelişimi için hıçkırması çok iyiymiş 😊 benim bebeğimde o civarlarda başladı hıçkırmaya nerdeyse hergün hıçkırıyor 😂
ymc0355 Çok normal kesedeki suyu yutuyor sindirim yapıyor canım hem beslenme boşaltım sistemi gelişiyor hem de emme yutma refleksinş geliştiriyor benim de o haftalarda başlamıştı 36. Haftalarda sadece sıklaşmaya başladı