Tusemefe8134 Bayanlarrr girdinizmi ayrintiliya neler.dendi bebisin yzuunu gordunuzmu ? Kac haftada girdiniz ben 23+2de giridm
_Elifffffff_ Tusemefe8134 19 olucam 12den sonra ama 22. Haftada giricem detayliya daha çok var ve meraktan ölüyorum:)
tupmideligebe Tusemefe8134 ben de bugün gittim , 21+2 deyiz ; kızımı ilk kez bu kadar ayrıntılı gördüm çok heyecan vericiydi 🎀🥰
Tusemefe8134 Nehirimmm06 Ahhh kizçemin resmini atabilsrm keskee.cok heyecanli vee guzeldiii yüzünude gosterdi fistikim
psychologist _Elifffffff_ bende ayni zamandayız 😊 bana 20. Haftada gel ayrıntıliya gondercem dedi. Acaba hemen gondermicek mi 🤔
_Elifffffff_ psychologist yaa ne güzel 😍 bana isteğine göre gidebilirsin dedi kendi doktorum 20 ile 24. Haftalar arası git 22. Haftada gidersen daha iyi bakar perinatalog doktor dedi 🌸