LETHE 27 haftadayim benimde bu 2 gündür var normal sanırım daha önceki postlarda okuduğum kadar büyüdükçe ağrı yapıyor eğer saat olarak ağrı olmuyorsa sık yani üst üste normal ama eğer vajinadan bele yada kasiklara doğru ağrı giriyorsa gel demişti Dr 🙏 bana göre normal çünkü büyüdükçe baskı yapıyorlar ha enfeksiyon varken de oluyor geçen hafta enfeksiyon vardı mesela sık oluyordu ilaç içtim şimdilik sorun yok ani hareket yaoinca olur