Bayanlar meraba ya arıtma aldık ikinci el eşim balkona koymasını istedim sonra dedim neyse ben mutfağa alim sileyim temizliyim diye ben taşıdım biri hafiftide diğeri ağırdı kaldırdığıma pişman oldum ama balkondan aldım mutfağa koydum yan yanalar hemen zaten sonra bilmiyorum yerdenmi ne alicaktım baya ayağımı kırmadan eğilip aldım karnımdan bir ses geldi ödüm koptu çoçuğa birşey oldu diye velhasıl benim bir sıkıntım ağrım olmadı yarın kontrolum var ama cok korkuyom acaba birşey olmuşmu diye bebek önceden hareketliydi bu hafta bu sebebten hateketleri azaldı korkutuyor beni 😞 konu bu Allahım ya sağlıklı kazasız doğuralım vallah başka birley istemem