tgb006 Merhaba kızlar. Bebeğimin göbek bağını hep bezin üstünde tutuyorum 5 günlük olduk. Ama bugün göbekte yeşil akıntı gibi bi şey fark ettim. Normal miacaba kızlar şu am görüşebileceğim doktor yok tecrübeli anneler bi bakar mısınız https://hizliresim.com/JzbAXs BeğenYanıtla Alıntı
Gzd_ tgb006 bebeği yıkadıysanız asla nemli tutmayın kurulayın eczaneden göbek bağı bakımı için temizleme mendili satılıyor ondan alın enfeksiyon kapmaması lazım bir haftalık kontrolünde doktorunuz kontrol edicektir zaten