Duygulu35 korkmayin ben 3 sefer aşırı kanamadan hastanede yattım çok zorlu bir hamilelik yaşadım suanki duygularınızı anlayabiliyorum ama içinizi ferah tutun bol bol dua edin 37+4 te doğum yaptım tansiyon sebebiyle Rabbim yardımcınız olsun sağ salim bugunleride atlatirsiniz inşallah