Susam6 Merhaba. 6 haftalik hamileyim. Cok siddetli kasık agrılari yaşiyorum. Ama ara ara gelip kayboluyor. Aranızda yasayan varmi yeni hamilelik döneminde. Doktorum 5. Haftada keseyi gordü ama bebegi göremedi gec döllenme iki hafta sonra gelin dedi. Cok endiseliyim
Gozdenur1334 Susam6 Bana da aynısını dedi. Bende bekliyorum endişelenmemeye çalış hayırlısı olsun inşallah 🌸
mlkkk Susam6 normal 8.hafta gibi biter veya azalır ama kese büyüdükçe hamileliğin her döneminde olabilir
Nurdan_nur Susam6 canım benimde aynı şekilde 4+5 olarak keseyi gördü. Benimde geç döllenme sat a uymuyor. Kasık ağrılarım vardı sürekli regl olcakmışım gibi. 15 gün sonra gel kalp atışı için dedi perşembe gidicem Allahın izniyle. Korkma kasık ağrıları normal herkes yasıyor.
Vijdanvildan Susam6 canım iç kaygılanmana gerek yok bende şu an 8 haftalıkım , agrılarım adet tarihimde başlamıştı hep adet olacağımı duşunuyordum 6 haftaya kadar surmuştu , şimdi ara sıra batmalar oluyo ama normalmiş sıkılıp telaşa kapılma
Gmzctnky Biz 3 gun once keseyi gördük hersey normal dedi doktor ortalama 5 haftalik demisti 2 hafta sonraya kalp atisi icin gun verdi tup bebek oldugu icinmi bilmiyorum ama cok endişeleniyorum ve kasik agrilarim oluyo bunlar normalmi acaba
Sudeekalay Kasık ağrısı çok normal rahim büyüyor rahim bağları geriliyor bebeklerimiz kendini yerleştiriyor kanama olmadığı sürece sorun yok 3. Gebeliğim ama ara ara benimde oluyor