Merhaba güzel anneler Allah nasip ederse haftaya çarşamba günü sezaryen ile oğluma kavuşacağım 🙈 aranızda yakın zamanda çamlıca medipol hastanesinde doğum yapan var mı acaba tecrübeleriniz neler oldu ? Covidden dolayı refakatci ziyaretci falan kabul ediyolar mı ? İlgileri nasıl ? Herşeyi merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim ☺️