Mide yanması yaşayanlar ne kullanıyorsunuz ?
Dilek_yksl Lütfen Doktora sorup öyle kullanın ilacı
Dilek_yksl rennie duo veya gaviscon şurup veriyor doktorda
Ben gaviskon şurup ve rennie tablet kullanıyorum kısa bir süre rahatlatıyo şükür