Merhaba anneler gebeliğimde 7. Haftamdayım tek taraf kasık agrısı oluyor ara sıra öyle dayanılmaz acı degil ama ilk 5 haftada falan yoktu şimdi kaç gündür var ara ara vuruyor sol kasıgım ve bebeğimde sol yumurtada demişti doktorum bunu yaşayan varmı korkmalımıyım?