nurell MatematikciAnneAdayi anladım aslında tercih meselesi ben Mehmet hocaya gidiyorum çokta memnunum o yüzden sormak istedim 🤭
Asliyim Plnctl Tavsiyem Medicana Rengin Karatayli benim ilk dogumu onda yaptım nasipse 2.ye de ona gidiyorum ben çok memnunum Doğal doğumu daha çok öneren biri destekleyen biri
babyme_ay Fatmagunaay Mehmet Bardakçı’ya gidiyorum ben de. Çok iyi bi doktor ama doğumda nasıldır, hastane ekibi, ebeler nasıldır bilginiz var mı kızlar ??
babyme_ay Fatmagunaay doğum yaptınız mı Mehmet hocada 😊 doğumda nasıl ekibi nasıl hastane nasıl ? Doktordan eminim de hastaneden çok emin değilim içim rahatlasın istiyorum biraz 😅😊