Kızlar 39 haftalıgım bugun aslında kontrol için gelmiştim nst de sancı cıktı 3 cm de acıklık 2 saat yuruyus yap gel dedıler sancılarım artmıs ama acıklık hala 3 cm.. Tekrar ıkı saat yuruyus dedıler böyle olup sunı alan varmı benım hiç ağrım sancım VS yok doktor bebegın kafasını çok güzel itiyor dedı.. Hala yuruyorum ayaklarım koptuuu😁