Herkes de benzer sorunlar var Allah evlatlarımızı korusun. Benim doktorumla ebem çocuk için endişelenme o büyük Yaşar seni kurtaramayız dedi. 31 haftalık birisi tansiyondan gelmiş çocuk da bir sorun olmadan almışlar ama anneyi kurtaramadık dedi böyle olunca insan daha da korkuyor ne olue herkes dikkat etsin önemseyelim tansiyonları