Bebegim0101 bende dün o şikayetten dolayı gittim canım kanama alanıda yok alttanda kanama yok dedi hem alttan baktı hemde ultrasondan yerleşme kanaması olablr dedi benm cok ince bi çizgiydi bidahada leke gelmedi zaten ama nolur olmaz diye gittm cok şükür bi sorun yokmuş sanırım ilk aylarda olabiliyo bi sorun olsa zaten doktor derdi 😊