Slm kizlar.25 haftalik hamileyim.gebeligimin basindan beridir çabuk yorulma halsizlik nefes nefese kalma yasiyorum.evde az bir is yapayim hemen bayılacak gibi oluyorum.hafta sonu biraz rahatsizlandim hastaneye test vermeye gittim.iki dklik duz yol yürüdüm.hemsire nabzına baktığında 130 cikti. Biraz endişelendim. Bu durumu yaşayan varmidir.benmi abartıyorum acaba.