Annelikduygusu bununla ilgili bi kaç post daha var okumanızı tavsiye ederim. Benim de beş haftalıkken dişim ağrımaya başladı. Sirke ile gargara yapıp karanfil koydum biraz idare edebildim o şekilde 12.haftamda doktorumun izni ile kanal tedavisi oldum öncesinde antibiyotik kullandım. Dayanamazsanız hem kadın doğum hem diş doktoruna danışın.