[silindi] 18 haftalık olduk öyle büyük bi iştah artışı olmadı sadece bulantım geçti yani yemek yeme vakti gelmese hiç yemek aklıma gelmez belkide bazen o derece. Bunun bi zararı var mıdır acaba çocukta anneden beslenir diyorlar çünkü bende önceden de iştah pek yoktu
Busra34ybg [silindi] valla canım benim son ayda 8. Aya kadar hiç öyle işhatlı değildim canım bisey istemezdi ama 8. Aydan itibaren suan sürkeli biseyler yemek istiyorum
yagmur_544 [silindi] hayır zararı olacağını sanmıyorum ablam hamileyken de hiç iştahında artma olmadı biz ye ye diye ısrar ediyorduk hatta ama maşallah çok sağlıklı bi bebek dünyaya getirdi. Zaten doktoru da yememesiyle ilgili bir şey demedi. Benim doktorum da şuan fazla yemene gerek yok günlük yumurtanı ye süt veya yoğurdunu ihmal etme bunlar önemli dedi. Herkesin bünyesi başka sorun olacağını sanmıyorum 😊😊
Tuba04 [silindi] canım benim arada çok artıyor arada tamamen kapanıyor bebeğin sağlıklı olması için çok iştahlı olmana çok yemene gerek yok iştahsız aylarımda normal kahvaltımı yaptım çok az da olsa meyve ve kuruyemişi gene az da olsa tükettim şuan bebişim de iyi bende maşallah çok yemek yiyince bebek iyi olacak düşüncesi artık şehir efsanesi bence
Giz3ww [silindi] Benimde öyleydi 25 haftaligim hamile kaldığım kilodayım doktorum benden çok seviniyor bu duruma 😂
Candice07 Busra34ybg @[silindi] ayy ben de öyle oldum. Tüm kilolarımı da 8den sonra aldım. Simdi o iştah kapanmıyor. Kahvaltı bitiyor öglen ne yicem diye dusunuyorum. Annem bıkmış durumda 🤦🏻♀️😁
Busra34ybg [silindi] açılır merak etme öyle bir açılıyor ki kendine hakim olamıyorsun şuan kilo almıyorsun onun tadını çıkar 😂 eğer doktoru bebek gelişimi de normal diyorsa kafana takacak bi durum yok boş yere kendine stres yapma 😊
[silindi] Busra34ybg normal şükür. Zaten kilo almaktan da korkan biriyim ama çok umursamıyorum önemli olan sağlık tabiki 😊😂
Tuba04 [silindi] evet canım çok yiyeninki aksine sağlıksız oluyor anne de bebekte az ye öz ye kimseye kulak asma
hilal_au Bebeğin gelişimi normalse hiç dert etmeyin. Ben 33.haftaya girdim hiç ama hiç iştahım açılmadı, hala bulantı ilacı kullanıyorum. Ama bebişimin maşallahı var. Bebek besleniyor, siz de fazla kilo almıyorsunuz daha iyi :)