selimsarea şöyle anlatayım pıhtılaşma sonucu çıkınca bana bir de homosistein tahlili yapıldı, o değer de 8′in üzerinde çıktığı için folikasit-b vitamini kompleksi-coraspine başlattı doktor, 2 ay sonra tekrar bakalım dedi. Ben sonrasında başka bir doktora gittim coraspin yumurtlama dengeni bozar bırak dedi ben de bıraktım. Sonrasında başka bir doktora daha gittim o da coraspin kullanmanı tavsiye ederim dedi ben de tekrar başladım. Genelde hamile kalınca diyor doktorlar ancak sizin kayıplarınız erken dönemde olmuş size de hamilelik öncesinde ve hamilelik boyunca kullanmanızı söylerler diye düşünüyorum.